3. hét / 42 km

2012.01.09. 22:25

Egy biztató kilométer a 3. héten ...

 

A - +7 C fokos - vasárnap délutáni futásom alatt történt, amikor úgy döntöttem, hogy egy kilométer erejéig sutba dobom az alapozóedzések monoton hangulatát és megnyomom a városligeti Vajdahunyad vár és Ajtósi Dürer sor közötti Olof Palme sétány 0.4%-os, ideg- és izomkínzó emelkedőjét.
Magam is meglepődtem, milyen sebességgel suhantam és hogy egy teljes kilométeren keresztül bírtam tartani az iramot: eredmény 3p 30mp és menetszéltől száradt technikai ruházat.
(Ebben a tempóban cirka 1ó 13p alatt lehet félmaratont teljesíteni, mondjuk egyelőre nem nekem).
A leendő kardiomókusom is biztos emlegetni fogja majd ezt a kitűnően sikeredett kilométert, mikor 20 év múlva felsóhajt és a szívem jobb pitvarába szúrja az endoszkópját :)

Voltam masszíroztatni is a héten (komoly csomók találtattak a combokban és a vádlikban a kitűnő basszusgitáros barátom által) ... a kupica (házi)körtepálinkája azonban feledtette az órán át tartó gyúrás miatti könnyeket és kínokat.
Zoli tanácsára több és minőségibb nyújtást végeztem, mind az edzések közben és utána is (az edzések alatti nyújtástól érezhetően könnyebb volt a mozgás, pl.).

Ami a vállalásaimat illeti; a héten sikerült 4 almát, egy fél citromot és egy hálónyi mandarint is lenyomnom a torkomon, rostpótlást illetően. Voltam egy érdekes egészségmegőrzéssel kapcsolatos előadáson is, minek eredményeként a felkészülés 4. hetétől - kapszula formájában - elkezdek antioxidánsokat és energizáló bogyókat szedni, egy kísérleti időszak erejéig (egyelőre 3 hónap). Pénzvisszafizetési(!) garancia van, szóval a hülyének is megéri. Ha a berlini futás emiatt jól sikerül, akkor fontolóra veszem a hosszú távú szedését is. Jaa, a WADA szerint egyik sincs tiltólistán és nem leszek tőlük amorfördög sem (csakhogy mindenki megnyugodjon).

A hét számokban:
4 edzés; 42.17 futott km; 4 óra 26 perc edzésidő; 3686 elégetett kcal

A 4. héten 46 km és egy szolid szombati buli vár rám. Fingers crossed.

A bejegyzés trackback címe:

https://readysetgo.blog.hu/api/trackback/id/tr563532762

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása