9. hét / 35 km

2012.02.19. 23:19

Újabb mozgalmas pár napon vagyok túl. Az erőm határozottan visszatért és a biciklimet is elővettem a hétvégére :)

 

Hétfőn és kedden az utazás miatt nem mozogtam semmit, aztán szerda reggel 6.10-kor már Firenze utcáin találtam magam, s így az egyenes vonalú egyenletes futó mozgásban - a teljesség igénye nélkül - a következő látványosságok "akadályoztak": Uffizi képtár, Ponte Vecchio, Ippodromo (firenzei lóverseny- és ügetőpálya) vagy a Piazzale Michelangelo :)
Panaszra semmi okom nem volt tehát (voltak scooteres kislányok is bőven). 3x is kimentem, hogy higgyek a szememnek ... már ami a helyi attrakciókat illeti.

Szombaton reggel - már itthon, - biciklire pattantam és elgurultam úszni. Délután aztán még egy óra korizás is belefért az erőmbe.

Vasárnap délelőtt valamivel több, mint 11 km-t futottam (benne egy Margitsziget kör), amit délután egy kevés biciklizés követett.

Összességében, sikerült 35 km-t futni 4 alkalommal (3 óra 45 perc), 2.6 km-t úszni (1 óra) szombaton és cirka 26-28 km-t biciklizni (kb. 2 óra) a hétvége alatt (ami kb. 4000-4300 kcal-t jelent).

A 10. héten már 40 km fölé szeretném tornászni a heti futóteljesítményem és egy gyúratást és egy-két úszóedzést is szeretnék beiktatni. Vasárnap hazajön öcsém is és ha a fogorvosa is úgy gondolja, akkor talán futhatunk együtt a 11. héten.

Igyatok mentás-dinnyés gyümölcs teát! Bye for now

A bejegyzés trackback címe:

https://readysetgo.blog.hu/api/trackback/id/tr974136892

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása