-10C fokban az ember nem kockáztat ...


... vagy melegebb éghajlatra költözik, vagy bemegy a terembe. Nekem a második opció vált be (mivel bárhova mehetek Európában, ott hideggel, hóval és széllel találkozik csak ... például Firenzében).
Így aztán a 7. héten beköltöztem az irodaház alsó szintjén lévő fitness terembe, ahol vannak futópadok, melyek a Polar órámmal összehangolhatóak. Tudom például, hogy hol tart a pulzusom ... eléggé meg voltam döbbenve, mikor először láttam, dehát a XXI. században vagyunk, ugye ...
Három alkalommal tudtam edzeni a futópadon és ahogy már a múlt heti bejegyzésben is sejtetni véltem, az edzések végeztével a cipőmet lerúgva, mezténlábon is kipróbáltam mit tudok. Természetesen csak óvatosan rontottam a gépnek, de elképesztő, hogy milyen gyorsan alkalmazkodik az ember, ha nem akarja, hogy a sarkára érkezzen és azzal együtt tönkretegye az izületeit. Mindenesetre alkalmanként csak pár száz métert tettem meg és azt is visszafogott tempóban. Éreztem, hogy más izmokat mozgat meg ez a fajta futás és azt is, hogy a jobb lábam két lábujjánál valamilyen furcsa zsibbadó érzés van, amikor valamivel lendületesebbre veszem az iramot és arra a lábamra érkezem. Ez a zsibbadó érzés felszalad a vádlimba, és kellemetlen. Annak idején még januárban mondtam is Zoli barátomnak, aki masszírozott, hogy mik a tünetek és szerinte ez kigyomlálható ... pénteken remélhetőleg szétkínoz.

A hét második felében pedig úsztam. Már előtte is sikerült két ilyen edzést beiktatni a programba még Debrecenben (6. hét) és éreztem, hogy nagyon jól esett ez a mozgásforma.
A cégtől nincs messze az uszoda, ahova pénteken délután és vasárnap reggel is elmentem. Mindkét alkalommal vegyesen mell- és gyorsúszásban tekertem 50 percet. Még annak idején vettem tenyérre erősíthető ellenállásokat, amik segítenek az egyenletes és erőteljes húzásokban. Működik is rendesen: a nyugdíjas tatákat úgy otthagyom, mint a pinty. Na jó, van egy-kettő, aki még így is felveszi a versenyt, mondjuk utána azért nekik ott van az egész napjuk, hogy regenerálódjanak, nekem meg hajtani kell a GDP-t. Nehéz a 31 éves fiatal emberek élete manapság, na.

A 8. hét programja hasonlóan alakul, remélhetőleg 2-3 futó- és ugyanennyi úszóedzéssel.

A hét számokban:
3 futó- és 2 úszóedzés; 25.7 futott, 4 úszva megtett km; a kalóriát a héten nem számoltam, de kb. 3000 kcal lehet és 5 órát töltöttem testedzéssel emlékeim szerint.

Csákómákó evribadi
 


 

A bejegyzés trackback címe:

https://readysetgo.blog.hu/api/trackback/id/tr964080221

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása