11. hét / 49.5 km

2012.03.06. 22:12

Az elmúlt hét viszonylag eseménytelen volt ... :(

... futás, úszás, futás után irány haza, vidékre a hétvégére. Szombaton reggel Füzesabonyban leszálltam az intercityről és onnan hazafutottam, öcsém egyszemélyes "szurkolótáborának" buzdítása mellett. Egész jó időt mentem azzal együtt, hogy nyújtottam és még könnyítettem is magamon útközben. Valamivel több, mint 12.3km-t futottam 1 óra 6 perc alatt. Ez igazából egy körülbelüli nettó 1 óra futás volt, ami 12 km/h-s sebességet sejtet. A matek többi részét az olvasóra bízom, hogy ez milyen 21km-es félmaratont jósol(hat). Két órán belülit, ennyit segítek. Ami az első félmaratonomhoz képest legalább 10 perces javulást jelentene. Ami meg wowowow ...
Vasárnapra is maradt elég erőm ezúttal, így egy olyan 16km-t még mentem szigorúan kontrollálva pulzusom és a második 8km-en iszonyatos szembeszéllel is harcolva ... ja, és különösebb frissítés nélkül. Kockázatos vállalkozás ekkora távot megtenni egyébként anélkül, hogy az ember ne igyon vagy egyen valamit, viszont a tempó, amit terveztem, nem igazán indokolta az evés-ivást. Mindenesetre ezeken a hosszabb futásokon a jövőre nézve komolyan el kell gondolkodnom, hogy hogy és mit viszek magammal, amit el tudok fogyasztani, ha baj van.
Egyébként megvolt az első teljes hét is, amikor minden nap tekertem a melóba; hosszútávon remélem ez is segíteni fog az állóképesség javításában (50-60km-re sikerült a hét e tekintetben).

Közel 50km futás, 50-60km bicózás és 3km úszás a héten ... 5500-6000 kcal elégetése utána olyan 75kg-ra csökkent a súlyom, ami 2005. novembere óta a legalacsonyabb :)
Ja és a legszebb az egészben az, hogy akkor és azt eszem, amikor akarok. And with that have a lovely week folks!

A bejegyzés trackback címe:

https://readysetgo.blog.hu/api/trackback/id/tr314294176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása