4. hét / 11 km

2012.01.16. 22:36

Az elmúlt hét újra a betegeskedés jegyében telt ...

 

No nem így terveztem, de újra kijött rajtam valami náthaszerű valami az elmúlt héten. A keddi edzést (a havas esőben) még gond nélkül teljesítettem, aztán szerdán már rossz volt a közérzetem, csütörtökre pedig hőemelkedésem lett :(
Mondjuk a napjaim is borzasztóan nehézre sikeredtek a multigyárban és ez a kettő együtt a taccsvonalra vágott. A további edzéseket - bölcsen - messziről kerültem ezek után.
Majd másfél hete szedem azonban az antioxidáns és teljesítményjavító bogyókat és azt tudom mondani, hogy a szellemi aktivitásom jelentősen javult (testileg készen vagyok mondjuk). A koncentrációs készségem - szerintem - észrevehetően nőtt (még az ebéd sem nyomott el, ma pl. egész nap végig pörögtem). Ja, és még egy fontos dolog, a kávét már két hete hanyagolom (heti egy-két adag tejeskávéban merül ez ki gyakorlatilag).

A hétvégén szeretnék újra futni, ugyan csak csökkentett adagot (összesen 15-20km két alkalommal). Ha nem megy, sincs semmi baj, de már hiányzik az elmémnek a kintlét.

Addig is mindenki hallgasson új Florence and the Machine-t.

Helló

A bejegyzés trackback címe:

https://readysetgo.blog.hu/api/trackback/id/tr123556897

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása