Egy kis háttér

2011.12.24. 17:26

Az elhatározás előtt, hogy lefutom a Budapest Maratont, egy féléves futómúlttal rendelkeztem(, ami valljuk be őszintén, elég gatya). Ezalatt a fél év alatt - 85 kg-s testsúllyal (=dagadtan) - teljesítettem a Kékes csúcsfutást (1ó27p botrányos idővel) és felkészültem a szeptemberi félmaratonra (amit aztán 2ó10p alatt futottam le).

2011. november 13-ig körülbelül 650-700km-t kocogtam/rohantam/iram- v. "dombfutottam". Ezt követően 6 hétig gyengélkedtem és a mozgást is szüneteltettem, melyet a héten (dec. 20.) kezdtem újra.

... és itt kezdődik a felkészülésem a 2012-es Budapest Maratonra :)

A bejegyzés trackback címe:

https://readysetgo.blog.hu/api/trackback/id/tr913493679

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása