5-6. hét / 12.5 km

2012.02.01. 22:50

Nehéz hetek vannak mögöttem ...

 

A meghűlés makacsul tartotta magát az 4-5. heteken, sőt még a 6. hét elejét is beáldoztam a még teljesebb gyógyulás oltárán. Sajnos a munka sem segített a gyors regenerálódásban ... hektikus és sok volt minden januárban.
Közben próbáltam erőt gyűjteni, rengeteg gyümölcsöt, rostokban gazdagabb ételeket ettem, emeltem a C vitamin adagot is amennyire tudtam míg végül a 6. hét második felében már két edzést be tudtam vállalni. Nem sikerültek túl hosszúra, mivel egyrészt rettenetesen hideg volt odakint, másrészt pedig borzalmasan fáradtnak éreztem magam és - szinte először tavaly május óta - szenvedtem futás közben.
Két részletben futottam a 12.5 km-t, ami meglehetősen gyatra, valljuk be.

Mindez számokban:
2 edzés, 12,57 futott km, 1 óra 20 perc edzésidő és 1100 elégetett kcal

... és mivel már jócskán benne vagyok a 7. hétben, elöljáróban elmondhatom, hogy valami egészen újat próbáltam ki a héten :) Már két edzésen túl vagyok, de a részleteket csak a következő beszámolóban osztom meg. (Aki nagyon kíváncsi, itt talál róla néhány szót.)

Üdv és fussatok ti is!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://readysetgo.blog.hu/api/trackback/id/tr364046383

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása