Müncheni reptér, Vasárnap este 11 óra. Erős havazás. A hajam még mindig tart. Az idegeim kevésbé.

 
Lássuk mi történt a múlt héten; utaztam. Az utazás csak edzéseim számát határozta meg, minőségét ugyanis nem tudta.
Csütörtök reggel futottam először (futópadon). Délután aztán úsztam. Péntek reggel újra futottam (újra futópadon). Délután gyúrattam. Szombat reggel úsztam, délután a nyegle NB1-es kézicsapatom meccsén „énekelve” ugráltam. Vasárnap reggel úsztam, délután futottam a Városligetben.
That’s all in a nutshell.
Ha nem csak dióhéjban kellene írnom azt írnám, hogy a csütörtök reggeli futás már nagyon hiányzott. Sajnos borzalmasan monoton a futópadon való edzés. Nem szeretem igazából, de ebben a nagy hidegben megfelelő alternatíva. Sikerült végre 9 km fölé tornásznom magam ... megint, az előző alkalmakkor csak az unalom dobott le idő előtt a gépről.
Az úszás felemelő és 2 km-es volt. Fele mellben, fele gyorsban. A medence vize hűvöskésnek tűnt, de mint a helyi bölcsektől megtudtam még mindig melegnek számított.
Péntek reggel frissebb voltam és így 9.5 km-t futottam, nagy részét 11 km/h-s átlagsebesség felett. Volt közte egy 12.8 km/h-s fél kilométer is 2.5-s emelkedéssel kombinálva (az már azért hajtósnak számított), amit meglepően jól bírtam. Estefelé aztán Zoli barátom átmasszírozott, ami ugyancsak jól esett. Lábszőröm közben keservesen rítt.
A szombat reggel aztán újra a villanyosok hidegvizében talált, majd hazautaztam vidékre, hogy a kellemest a hasznossal vegyítsem (szülők és kézimeccs). Korai fekvés, vasárnapi korai keléssel párosult; így megelőzve a tömeget úsztam egy órát a határozottan melegnek számító hideg vízben a Zsóryban. 2.6 km. Délután kedves barátom kényelmes autójával menetrend előtt érkeztetett Budapestre. Nap sütött, idő „kellemeske” hőfokot mutatott, alkalmasnak találtam hát az időt egy kis kocogásra a Városligetben. 9.6 km újra a szabadég alatt.
Most pedig utazom a toszkán barátaimhoz. Remélem, az időjárásuk engedi a hétközi futkorászást a gyönyörű városukban.
Összegezvén a hetet azt mondanám, hogy visszatért az erőm, sőt talán még egy kicsit több is, mint decemberben volt. Hiphiphurrá.
Futottam 28.2 km-t, úsztam 6.6-ot. Edzéssel töltöttem 5 óra 50 percet és elégettem vagy 3500-4000 kcal-t.
A héten ugyanez pepitában. Előtte azonban le kell még szállnunk Pisában, majd onnan vmi kisbusszal szerencsésen átevickélünk Firenzébe. Mindjárt hajnal 1 óra ... valahol az Alpok felett.

A bejegyzés trackback címe:

https://readysetgo.blog.hu/api/trackback/id/tr434110963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása