Hétvégére kipukkantam ...

 

Elég monotonra sikerült a hét ... :( a keddi, csütörtöki és szombati napokon mintha kotta alapján működtem volna. Reggel futás (10km), délután úszás (3km). Vasárnap egy rövidebb futás fért bele az erőmbe, mivel a szombati nap sokat kivett belőlem, és először a felkészülés alatt hatalmas holtpontot éreztem. A jobb combom erőtlenné vált és így elég korán haza kellett botorkálnom.

Talán a szombati nap érdemel szót, amikor kifutottam a szigetre, ott megtettem két kört és levezetésként hazakocogtam. Ez cirka 16.7 km-t jelentett. Az az igazság, hogy a kora reggeli órákban szeretem a fővárost, különösen hétvégente, mikor 7-8 körül még senki nincs az utcákon, fúj a csípős szél és süt a nap. Semmi szmog, viszonylagos csendesség ... akárki akármit mond, a Duna, a Margitsziget és még a Margit körút is elragadó ilyenkor. Aki nem hiszi, próbálja ki :)
Szóval a futás elég jól sikerült; a félig okos telefonomon van egy alkalmazás (Endomondo), aminek segítségével online kapcsolatban vagyok az endomondos oldallal és az aktuális futásaimról folyamatosan kerül fel adat ide. GPS-es a készülék és innen tudja, hogy mennyit mentem és hogy merre jártam (bakker ez egy újabb kütyü, ami alapján a tenorelhárítás tudhatja, hogy hol kószálok éppen ... :S). A futásokat követően ki lehet értékelni a teljesítményt. Például, hogy melyik kilométeren voltam a leggyorsabb, leglassabb, mennyi volt az átlagos sebességem stb. (... azt hiszem, hogy ezen a ponton a 4 olvasóm közül most elvesztettem legalább egyet ... pfff)
A szombati edzésem után kaptam egy jó pontot az oldaltól, azt írta ugyanis, hogy mióta használom az alkalmazást, most futottam a legjobb 10 km-es résztávomat (vmi 53 perc volt, amiben volt vagy 3 perc nyújtás is). Wow! :) ... Ha ezt tudom tartani, akkor az 1 óra 45 perces félmaratont jelez elő.
Valóban volt szombaton reggel egy észvesztő 1.5 km-em, amikor robbantottam és mindenkit mattoltam magam mögött a szigeten :D (egy M-es alliteráció a magyar tanárom emlékére, hö?!) ... már aki elég beteg ahhoz, hogy szombat reggel 8.30-kor a csontig hatoló szélben fusson (vagy 2 ember).

Hát azt hiszem ennyi. Március 1-ig van BKV bérletem, amit tesómnak adtam hétfőn reggel, hogy látogathassa a fogorvost a Fogarasin (mivan, ha BKV ellenőrök is olvassák a blogot egyébként ... ?! :S), így biciklizem innentől kezdve a melóba.

Még 33 nap az első megmérettetésig. Berlin. Eredetileg Malévval mentem volna hűségpontokból, de a mocskok becsődöltek, vagy hagyták őket becsődölni (ki-ki döntse el vérmérséklete szerint), így a hét azzal is telik, hogy próbálom visszaszerezni az illetékre fizetett 21k HUF-ot. Mi van, ha az elmúlt 4 évben nem Malév hűségpontokat gyűjtök, hanem Lufthanzát??? Tény, több meleg steward-al találkozhattam volna az útjaim során, de most utazhatnék ingyen. Az élet egy bazi nagy dilemma ... szóval inkább vissza a futáshoz.

Összességében 45.5 km-t futottam 4 alkalommal (4 ó 30 p) (sikerült a célkitűzés a múlt hétről, yippíí), és úsztam 9 km-t 3 alkalommal (kb. 3 ó 20 p). 4500-5000 kcal elégetve.

A 11. héten ugyanez pepitában. Nagy valószínűséggel az úszóedzés kevesebb lesz, de a futóedzéseket szeretném maradéktalanul teljesíteni. Ciao tutti

A bejegyzés trackback címe:

https://readysetgo.blog.hu/api/trackback/id/tr774218341

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása